tisdag 24 mars 2009

Sjukskriven igen…

och vad kan man bättre fördriva tiden med om inte sitta o PYSSLA!


Idag har det än så länge blivit en LO med min häst, hon har blivit alldeles långhårig där hon går ute på landet och njuter av livet, det var jag ju tvungen att dokumentera då det är första gången på dom 10 år jag haft henne som hon satt riktig vinterpäls, hon är alldeles hårig, min lilla tjej som alltid sett ut som ett fullblod i pälsen!! :P


tanten har blitt långhårig_stor


Och så är jag alldeles till mig utav lycka, har lärt känna en jättegullig tjej som bor på samma gård som mig, Carro heter hon, och hon vill jättegärna lära sig att scrappa så förhoppningsvis är det slut på att alltid sitta själv o pyssla, jippie!!

1 kommentar:

Johanna sa...

Den blev jätte fint!!!!
roligt att hon vill börja scrapa... hoppas att jag ändå få kommer förbi lite då och då....
kram
johanna