tisdag 21 september 2010

NY FÖRVARINGSLÖSNING FÖR MITT GLITTERLIM !


Nu har jag gjort alldeles fint vid min pysselplats, gammal hästtjej som man är så har jag hittat en toppenförvaring för mitt glitterlim på ridsportbutiken Hööks! Egentligen är denna till för att hänga upp ridspön & sporrar på men den funkar till min stora lycka även alldeles UTMÄRKT till pysselsaker!

Blev verkligen supernöjd med resultatet då det blev en riktig färgklick bland alla pysselgrejer och förhoppningsvis så kommer jag som sagt att använda dom mer nu när dom finns mitt framför nosen på mig!

glitterlims forvaring_1glitterlims forvaring_2hängare_original

glitterlims forvaring_3glitterlims forvaring_4

Men nu är det allt dags att göra natt här o krypa ner i sängen för imorrn är en stor dag för mig, min Neurologiska Rehabilitering börjar nämligen då och det ser jag väldigt mycket framemot, efter 9 års tid med min sjukdom ska jag ÄNTLIGEN få hjälp!

Kram & godnatt alla ni som fortfarande är vakna! ♥

3 kommentarer:

Åsa / Dolores sa...

Wow, det blev ju grymt bra! Tänk att vi pysslare är så innovativa och kan hitta lösningar på pysselförvaring med saker som egentligen är till för något helt annat. :D
Kram / Dolores

Jeckee sa...

Sjyst idé! ser bra ut
Kram

elsamaja sa...

Hej och tack för besöket i min blogg.
Jag är också glad över att vi träffades, du kändes som att du är en jag har känt sen länge tillbaka =)
Dom andra frågade, om vi kände varandra sen tidigare, men jag sa som det var, att det gjorde vi inte, men att vi hittade varandra klockrent.
Jag har inte hunnit titta runt så mycket än, men jag återkommer.

Kram