torsdag 18 oktober 2012

NY FÖRVARING FÖR MINA DIES !

Själva idéen från början fick jag från nån amerikansk blogg jag hamnade på när jag kollade runt lite i cyberspace en kväll!

Den tjejen hade sina dies på en magnetisk whiteboardtavla och jag bara älskade idéen från första början, just att ha en sån överblick över vilka dies man har!

Jag kom till slut fram till att jag ska ha mina sittandes utanpå dörrarna till mina pysselskåp, det gäller ju att utnyttja varenda liten yta man har, eller vad säger ni, haha!

Det började med att jag fick magnetisk tejp utav mamma som hon hade liggandes på jobbet, när den sedan tog slut så tipsade hon mig att det fanns sån att köpa på Jula, och den var hör o häpna ÄNNU bättre då den är 6 mm bredare än den jag fick av mor min!

Och resultatet antar jag att ni e lite nyfikna på och det blev så här:

Och den suveräna magnettejpen jag har använt mig utav ska ni givetvis få veta vilken det är, ni hittar den här: http://www.jula.se/magnetisk-tejp-3-m-740046.

Nu är det snart dags o krypa ihop i soffan med en skål popcorn o kolla på bästa Lyxfällan!


Ha en underbar kväll!

Inga kommentarer: