tisdag 31 juli 2012

MINA PROMARKER PENNOR !

Jag har för mig att jag för länge sedan har lagt ut en färgkarta på vilka ProMarker’s jag har i min ägo men det var som sagt för et bra tag sedan och givetvis så har färgerna ökats på så för min egen del så lägger jag nu ut en ny färgkarta som jag just knåpat ihop!

Färgkarta - ProMarker's

Igår hittade jag till min stora lycka en butik i England som säljer ProMarker’s JÄTTEBILLIGT, Joanna Sheen, där får allt nästa beställning bli för jag vill verkligen ha alla kulörer på pennorna och sen så behöver jag ju MÅÅÅNGA fler tunna spetsar nu när jag äntligen kommit underfund med att jag faktiskt KAN färglägga med dessa pennor! Blinkar

 

Nähä, nu är det snart dags o göra natt här hemma för imorrn blir det en heldag på Skansen med min granne och hennes lille son, ska bli alldeles jättetrevligt o skoj!

 

Ha en fortsatt trevlig kväll alla därute!

Inga kommentarer: