måndag 19 april 2010

ÄNNU ETT GAMMALT FOTO FRÅN GLADA 80-TALET !


Fortsätter att scrappa mina gamla foton jag, här hittade jag ett när jag var i full färd med att åka pulka en härlig vinterdag!

Se upp_stor

MATERIALLISTA:

• Rött cardstock i botten

• Mönstrat papper från Papirdesign – Drømmer som jag rivit kanterna på

• Beige cardstock med rundade hörn samt chalkade kanter

• Mörkbrun fotomatta utav pappret Swirl Dark från Beary Patch

• SE UPP är utstansat i vit cardstock med QK Diesel Grand

• DÄR NERE även det utstansat i vit cardstock med QK Supermarket

 

Nu ska vi se om jag trots min värk kan få till nåt kul även idag! :)

1 kommentar:

Anna sa...

Vilken härlig layout på en söt liten tjej!!! :-)

Fint färgval och snyggt med det rivna och brunkantade och cool effekt med diesel-bostäverna på 3D-kuddar.

Kramar till dig och kissetjejerna!!