måndag 17 maj 2010

Jag e en TUFF BRUD i lyxförpackning!


Ja det handlar givetvis om min kära lilla Norpan och ingenting annat, det var en given titel till hennes senaste LO!


Ni som känner lilla Norpan vet ju att det finns en stor portion humör i den lilla damen, hon vet vad hon vill minsann! Trots att hon är yngst i min skara av tre kattflickor så är det hon som är bossen här hemma.


                         Tuff brud_stor

Tuff brud_detalj1_stor  Tuff brud_detalj3_stor  Tuff brud_detalj2_stor


MATERIALLISTA:

• Pärlemoskimrande rosa cardstock i botten, längs ytterkanterna har jag använt min Edge Scraper samt chalkat med Cats Eye – Creamy Brown.


• Bakom fotot har jag använt 2 st rosa mönstrade ark ( minns tyvärr ej leverantör på dessa ), dessa har jag rivit kanterna på samt chalkat med Cats Eye – Creamy Brown.


• På tagen nere i högra hörnet har jag först skrivit texten, distressat med färgerna Dusty Concord och Worn Lipstick, till sist knycklade jag ihop hela tagen och distressade därefter med Tea Dye för att få fram den slitna looken med färg i vecken.


• Alfabetena jag använt mig utav är följande:

JAG E EN – Supermarket

TUFF BRUD – Teriyaki

I LYXFÖRPACKNING – Chandelier

 

Ja det var allt för denna gång, hoppas på att kunna få till något även imorgon så att det blir lite bloggande då också, det vore trevligt! Nu är det dags att göra natt här, krypa ner i sängen och läsa min braiga bok innan lampan ska släckas kl. 0.00!

 

Godnatt allesammans & sov så gott!

1 kommentar:

Anna sa...

En snygg och klockren LO på lilla sötnosen och busfröet Norpan!!! :-)

Både låttiteln och texten i låten passar så väl in på henne. ;-)

Kramar till dig och kissetjejerna!!