tisdag 19 april 2011

ETT VACKERT 70-ÅRS KORT !


Min bästa kompis pappa har fyllt 70 och då erbjöd jag mig att göra ett fint kort mot att jag får komma o bo hos henne några dagar i sommar!

Rätt bra deal tycker jag då hon bor på landet i Gnesta, mitt bland kossor o åkrar och en massa vacker natur, perfekt då jag älskar att fota! Brukar fylla båda mina minneskort á 254 bilder när jag är där!

Jag som brukar tycka att det är så himla svårt att göra kort till killar lyckades få till det riktigt bra den här gången tycker jag allt!

DSC_0725

Och lite detaljbilder:

DSC_0728DSC_0729DSC_0731DSC_0732DSC_0734DSC_0737

Imorgon bär det av till stora staden med världens bästaste Anna N. för ett heldags besök på Skapa Hobby för o leka med goa Maria Ö. som jobbar där!

Nu är det strax dags för sängen så man är pigg o glá imorrn!

Inga kommentarer: