lördag 14 maj 2011

YTTERLIGARE TVÅ GRATTISKORT !


Fick i uppdrag utav min kompis Karins föräldrar att göra två grattiskort!

Först ett till en 50-åring som arbetar på ett fängelse och då kom jag på den finurliga idéen att kortet skulle ha lite fängelsetema. Efter lite funderande och googlande kom jag på det – filmen “Släpp fångarna loss det är vår” såklart!

DSC_0546DSC_0557

Det andra kortet var till en man som fyller 70 – även där fick jag fria händer och det blev ett mer enkelt o stilrent kort som jag hoppas ska falla den blivande 70-åringen i smaken!

DSC_0841DSC_0829DSC_0832DSC_0839DSC_0840DSC_0837

Nu ikväll blir det mera pyssel samtidigt som TV´n står på i bakgrunden här i pysselrummet med Eurovisionfinalen som sällskap. Är väl inte sådär jätteintresserad egentligen utan mest nyfiken på omröstningen för att se hur det kommer att gå för allas vår Erik Saade och hans Popular, hejja hejja!

Inga kommentarer: