måndag 20 juni 2011

IDAG VAR DET GOA INA´S TUR Å FYLLA ÅR !


När jag var och hälsade på min nyfunna vän Patricia “Ciza” i Linköping så lärde jag känna ytterligare en go tjej vid namn Ina och självklart fick även hon ett kort skickat till sig på sin födelsedag, en ren överraskning för hennes del vilket var extra roligt!

DSC_1390

Redan samma dag som jag kom hem från Linköping längtade jag tillbaka ner dit igen då jag saknar alla mysiga människor jag lärde känna under min vistelse där, Ciza, Kalle, Linda, Ina & Veronica. Hoppas jag har råd att komma ner nåt inom en snar framtid igen då det vore så kul o ses snart igen!

Kram på er allihop!

1 kommentar:

Anna sa...

Vilket fint kort med rosettblomma!! :-)

Jag ska börja använda mig av den stansen jag med.

Och sen tycker jag att det blir fint med att lägga en tag i en ficka så där. :-)

Det ska jag också börja göra. ;-)

Tack för inspirationen! :-)

Kram! <3