fredag 23 september 2011

HANDGJORDA ROSOR á LA CATHRINE !

Ja bättre sent än aldrig som man säger, nu har jag också provat på att göra egna små rosor och fastnat i träsket som så många andra, det är ju SÅÅÅ kul!

Visst är det lite meck innan man får in snitsen på det hela och kommer underfund med vilka papper som är bäst att använda sig utav, men NUUU så!

Jag har ju inte hunnit med o göra så många men jag måste ju få visa dom jag hunnit med idag!
DSC_2402

Har du inte testat detta själv ännu och blev lite sugen nu så kan jag varmt rekommendera denna länk där det finns en bra vägledning till hur man går till väga! http://me-carddesign.blogspot.com/2011/04/make-your-own-mini-roses.html

Nej nu ska jag minsann återgå till pysselhörnan och göra lite fler rosor!

Ha en fortsatt underbar fredagskväll och en jättetrevlig helg allihop!

Inga kommentarer: