torsdag 17 november 2011

LITE JULIGA TÄNDSTICKSASKAR !

Ja tillverkningen av tändsticksaskar den bara fortsätter och fortsätter den! Nu är det snart dags för julbasaren där jag hoppas kunna få lite saker sålda, det vore skoj!

Här tänkte jag visa 3 st askar som jag gjorde för ett tag sedan men som jag faktiskt glömt bort att blogga med.

IMG_4463IMG_4464IMG_4465

Nu fram tills julbasaren äger rum nästa lördag den 26/11 ska jag verkligen försöka få så mycket som möjligt gjort i pysselverksta’n! Nu på lördag ska jag & Anna K köra en liten julkortsmara här hemma hos mig, det ska bli jättetrevligt! Hoppas att vi får lite gjort också och inte bara pratar o skrattar en massa, brukar lätt bli mycket sånt också, men det är ju trevligt det också!

Nähä, tänk om man skulle ta o flytta över till pysselverkstan här bredvid och få lite gjort redan nu kanske, det vore väl nåt!

Ha en underbar torsdag alla!

Inga kommentarer: