måndag 20 februari 2012

ÄNNU EN FLASHIG ANTECKNINGSBOK !

Jag har gjort det igen! Fast den här var egentligen färdig före den jag visade häromdagen bara det att virriga jag glömde att fota den så idag fick jag en bild utav Anna N som fick den utav mig, tack för det vännen!

IMG_8520

Även denna bok var RIKTIGT kul o göra, speciellt som jag visste att Anna’s färger är blå, röd & vit, det är verkligen hon liksom! Och precis som Heléne så blev Anna jätteglad för sin bok och tyckte att den var jättefin! =)

Så imorgon när jag ska till SKHLM så ska jag definitivt in på bokhandeln och kolla om dom har dessa små böcker kvar, har dom det, ja då blir det fler vill jag lova!

Nää, nu ska jag krypa ihop i soffan en stund och se på reprisen utav “Så ska de låta” som jag missade igår kväll!

Ha en fortsatt bra vecka alla!

1 kommentar:

Laila sa...

Skitläckert! *gör tummen upp*

Skulle jag kunna få be dig om en sak...? Har du lust att ta bort din ordverifiering? Den är så himla svår att läsa tycker jag.