söndag 20 maj 2012

80-ÅRS KORT TILL ELEKTRIKER / RÖRMOKARE !

Som jag skrev i mitt inlägg igår så ska ni idag få se kortet som Lea’s mamma beställde som skulle vara till morfar från barnbarnen!

Han jobbade även som rörmokare & elektriker så önskemålet på detta kort var att det skulle bli lite tema med sånt och det var ju lite klurigt att få till det hela på någe bra sätt. Elektriker biten var inte så svårt men rörmokare… hmm!

Men i sista sekund poppade det upp en rätt kul idé i mitt huvud! Jag använde mig utav sugrör som jag klippte isär, rullade på min Watermarkdyna och sen en djupdykning ner i lådan med kopparfärgat UTEE pulver och jaa, det blev faktiskt en rätt kul effekt tycker jag nog, se själva!

Nähä, tänk om man skulle ta o fortsätta med möhippealbumet som min kusin beställt utav mig då!

Ha en fortsatt trevlig söndagskväll!

Inga kommentarer: