tisdag 4 december 2012

GRATTIS YETER 40 ÅR !


För några veckor sedan beställde min kära granne Lea detta kort utav mig till sin mosters 40-års dag.

Önskemålet var rosa och rosa blev det minsann!


På detta kort har jag som ni kan se använt mig utav en vit tag som jag kört i en av alla mina embossingfoldrar och DET är nåt som kommer förekomma oftare på mina kort hädanefter, det blir ju så himla effektfullt trots att den är helt vit!

Kändes riktigt kul när jag satt o gjorde detta kort för jag märkte att inspirationen börjar hitta tillbaka sakteligen vilket gläder mig!

Nu är det ju dessutom mysigare än nånsin o sitta i pysselhörnan å skapa med ljusstaken & adventsstjärnan tända och givetvis mina älskade kissetjejer som alltid turas om o hålla matte sällskap! ❤😻

Nää, dags o sova några timmar innan klockan ringer vid 8 kanske!


Godnatt o sov gott allesammans!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: