lördag 7 februari 2015

GRATTIS LEYLA 50 ÅR !

Nu är det Lea´s mammas tur att fylla år och hela tre kort får hon utav mig, ett från sina barn, ett från sin syster och självklart ska bästa Leyla ha ett kort från mig också på sin stora dag!

Hennes syster ville gärna ha ett kort med frisörtema då Leyla arbetar som frisör så jag letade med ljus o lykta och hos Rox Stamps hittade jag den söta saxen som sitter på kortet. Efter att jag satt dit fisknätet och satt fast rhinestones ovanpå så såg jag ju faktiskt att det såg ut lite som ett hårnät, två flugor i en smäll, hejja mej!




Leas syster önskade att mamsen skulle få ett färgglatt kort så jag gjorde det bästa vad jag kunde utav det hela helt enkelt med lite vinterkänsla i bakgrunden och en förhoppning om våren ovanpå detta.




Själv gjorde jag ett väldigt annorlunda kort för o vara mig men jag blev trots det väldigt nöjd med resultatet!



Inga kommentarer: