torsdag 2 april 2009

Syfestivalen here we come!!

Imorgon är det ÄNTLIGEN dags för årets första Syfestival, både mamma och jag har tagit semester för att kunna åka dit och kika och givetvis shoppa en massa scrapprylar!


Igår kväll gjorde jag ett grattiskort till min kompis Marcela som fyller 34 år på lördag, satt och letade inspiration i Scrappizgalleriet och givetvis så fastnade jag för leamon´s underbara alster, hon är bara sååå duktig, så jag snodde en idé på en vikning på ett av hennes kort, hoppas det inte gör nåt! Så här blev iallafall resultatet:


Marcela 34 år stängt_stor   Marcela 34 år öppet_stor


Har varit ledig hela denna underbart vackra dag, först var jag på massage kl 09.00 imorse hos Åsa inne i stan, hur skönt och välbehövligt som helst! Efter det så åkte jag till jobbet, grattade Marcela i förskott eftersom vi ej ses på lördag när hon fyller, sen åkte jag och Johanna iväg till Heron City och åt lunch på Pizza Hut.

När jag kom hem gjorde jag lite ärenden i centrum och efter det gick jag hem och tvättade fönstren i köket och sovrummet, kände mig alldeles duktig, efteråt var jag så trött så jag och Myran somnade och sov i hela 2 timmar!


När jag vaknade hade Carro ringt mig 2 ggr, ringde upp henne direkt då var hon & Moa ute redan så jag skuttade glatt upp ur sängen och hann ifatt dom och sen var vi ute ca 30 min i det underbara vädret. Efter att vi kommit hem så gick pappa och jag ut med alla katterna, först en promenad med Myran och sen ut på gården en liten stund med fegisarna Amber & Norpan! :)


Nu är det kväll och klockan är snart 20.45 så om 15 min väntar soffan och Criminal Minds! Sen är det nästan dags att sova för imorrn är det dags för SYFESTIVAL ! ! ! :D

Kram på er!

Inga kommentarer: