tisdag 14 april 2009

Nu är säsongen igång!

Nu har folk fått vårkänslor vill jag lova och det märker man speciellt på jobbet, FYYY sjutton vad folk det är nu, dom ska handla blommor, jord, virke, färg o gud vet allt! En sak som är säkert är ju att man somnar ovaggat om kvällarna som det är nu iallafall!


I söndags fyllde Samra 35 år så nu har det blivit ett nytt kort som jag har att visa!


Samra 35 år framsida_stor   Samra 35 år baksida_stor Samra 35 år insida_stor


Nu är det ledigt i 2 dagar innan det är dags att jobba helg, det ska bli skönt! Imorgon ska jag & Carro åka in till stan och besöka 3 st scrapbutiker, jag ska bl a hämta min och mammas Making Memories Karusell som jag beställt och så ska vi äta Kinamat till lunch, det ska bli GOTT! :)

Sen på torsdag blir det ännu mera lyx för då är det dags för massage igen!


Nej nu är det snart dags att sova så tack och godnatt för denna gång!

1 kommentar:

Katarina sa...

Nu har jag hittat hit. Kul med en ny blogg. Jättefina kort. Kram Katarina