lördag 18 juli 2009

Dags för scrapträff !


Idag, lördag kommer Johanna till mig och då ska det pysslas minsann, jättekul ska det bli, alltid lika roligt när hon kommer!

Denna gången kanske jag får lite mer gjort än vad jag brukar då jag har flera kort som jag har beställning på.

Hade sån tur att min snälla mamma bar över en hel papperskasse med dies & alfabeten till mig imorse så vi har ju en hel del att leka med!

Har köpt på mig lite akvarellfärger och börjat försöka mig på att måla mina stämpelmotiv med akvarell då jag blivit inspirerad utav Anna & Jessica som är DT medlemmar för hÄnglar & stÄnglar, det är jätteroligt med krävs en hel del träning för att få det snyggt, men övning ger färdighet och skam den som ger sig!

Nedan kan ni se mitt första kort där jag målat med akvareller:

Tack framsida_stor_2

Nej nu ska jag krypa ner i sängen och läsa min bok som är alldeles jättespännande, har ca 150 sidor kvar utav den nu så vem vet, den kanske läses ut ikväll / natt!

Godnatt på er alla!

2 kommentarer:

Scrapparazzi sa...

Det låter mysigt med scrapträff hemma, hoppas ni har det härligt. Tack för titten och vi kanske ses på en träff hos mig längre fram. Ha det bra :)

Johanna sa...

ja- vi hade ju jätte kul, tyckte jag i alla fall...
Hoppas att du fick bröllopskortet klart, visa det då!
kram
Johanna