lördag 4 juli 2009

Äntligen…


Igår kom min efterlängtade spikmatta som jag har beställt ! ! !

Har köpt en för ryggen, en för nacken och även en lite akupressurring som man ska dra upp o ner för varje finger 30-60 ggr / finger för att öka blodcirkulationen, är även bra för personer med ledbesvär.

Jag låg provade allt igår och jag kan lova er att jag sov som en liten gris inatt, sååå avslappnad som jag var när jag vaknade imorse var det väldigt länge sen jag var!


Nu har det äntligen kommit lite regn och åska samt blivit lite svalare ute, SKÖNT!!

Jag har fått äran att göra ett födelsedagskort åt Carro vars farmor fyller hela 86 år idag och det blev jag trot eller ej, väldigt nöjd med! :)

Anna-Greta 86 ar_framsida_stor  Anna-Greta 86 ar_baksida_stor

Har även gjort ett grattiskort till min ena kusins son som fyller 6 år idag, pappa skulle dit på kalas och det är ju klart att man passar på att göra ett kort så fort man får en anledning till det!

Charlie 6 ar_framsida_stor  Charlie 6 ar_baksida_stor

Nu ska jag ta och fixa lite lunch och äta lite sen ska det pysslas vidare, så vem vet det kanske blir ännu ett inlägg lite senare ikväll!

Kram på er!

Inga kommentarer: