fredag 23 oktober 2009

GRATTIS KICKI 50 ÅR ! ! !


Idag fyller världens roligaste Kicki 50 år, har gjort ett kort som jag tyckte passade henne då hon är en väldigt fartfylld människa med mycket goo i! :)

kicki_50 ar_framsida_storkicki_50 ar_baksida_stor  kicki_50 ar_insida1_stor kicki_50 ar_insida2_stor

Idag är det dags att packa väskan inför Stockholm City Scrap-träffen som jag ska vara med på på söndag vilket ska bli OTROLIGT kul!! När pappa kommer hem från jobbet idag kommer han att ha med sig mina 110 bilder som jag skickat på framkallning för att kunna ha med mig till träffen, ska bli jättekul att se hur dom blev!

Nä, nu ska jag snart ut en sväng, ska låna lite dies och alfabeten av mamma och även gå förbi o se om Maria är hemma så man kanske kan få en kopp med gott te i höstrusket!

Kram kram!

1 kommentar:

Åsa / Dolores sa...

Tack för väldigt trevligt sällskap igår på träffen. Jag såg att du har anmält dig till HG4-träffen, jättekul att du vill komma! :)
Kramar / Åsa-Dolores