onsdag 14 oktober 2009

Nytt utseende på bloggen!

Sådär, efter att ha letat o letat har jag nu äntligen hittat en bloggmall som jag trivs med och förhoppningsvis ska kunna behålla ett bra tag framöver! Tänk, detta kanske till o med kan få mig att bli lite mera aktiv i mitt bloggande, man vet aldrig! Blir som en nystart med nytt Scraprum och ny blogg o allt! :)

Idag har jag inte fått mycket gjort alls då jag inte mått så bra, men lite småpyssel har det blivit, jag kan bl a visa mina söta “Handgjort av” dekaler som jag gjort i Illustrator / Photoshop, dessa har jag tänkt att ha på baksidan utav mina handgjorda kort.

Handgjort av_3 Handgjort av_5 Handgjort av_6 Handgjort av_4

Nej nu är det färdigpysslat för idag och dags att krypa ner i sängen och förhoppningsvis läsa ut min alldeles jättespännande bok, “En härva av skuld” skriven av Lesley Horton, den kan jag varmt rekommendera!

Kram och godnatt alla vänner!

3 kommentarer:

Marita sa...

Vad fint det blev :)

Natti natti gumman!

Vee sa...

Jattefina! :)

Katarina sa...

De blev jättebra. Trevlig helg på dig. Kram Katarina