tisdag 15 juni 2010

PAKET FRÅN InkyWings !


Idag kom mina saker som jag beställde från InkyWings häromdagen, tyvärr var det två saker som inte fanns med i paketet då de var slut, lite trist, men men… Här kommer iaf lite bilder på dom godsaker som fanns med i paketet!


Först ut lite kantstansar från EK Success:

EK Success - Round binding edge_storEK Success - Binding edge_storEK Success - Postage stamp_stor



Sedan ett stämpelset från Tim Holtz:

Slight Alterations



Två stycken av Tim Holtz nya embossingfoldrar i samarbete med Sizzix och där blev det dessa två som fick komma hem till mig denna gång:

Dot-Matrix & Gridlock


Till sist en stämpeldyna och ett lim:

Memento - Tuxedo Black TombowMonoMultiLiquid


Ja det var vad som fanns i mitt paket, nu ska jag ta o leka lite med mina nya saker innan det är dags att krypa i säng och läsa en stund!

Kram och godnatt på er allihop!

 

Inga kommentarer: