fredag 11 juni 2010

SOME NEW STUFF FROM THE USA !

Igår kom det en sån där trevlig lapp i lådan om att det kommit ett paket! :P Inuti paketet fanns det alldeles roliga saker och dom ser ut så här:

Quickutz Moxie ClassicTim Holtz Stampers Anonymous - Bitty GrungeTim Holtz Stampers Anonymous - Good Thoughts

I o med detta så har jag än en gång uppdaterat min lista över Quickutz alfabeten !

Foamade alfabetet med en gång så det är färdigt att användas när andan faller på! Gällande mina fina stämplar tänkte jag kika lite på bl a YouTube för att få lite tips o inspiration till vad man kan göra för skoj med dom! Har du nån kul idé på lager som du vill dela med dig utav så tar jag mer än gärna emot den!

Nej nu är det snart dags att göra natt här för jag är alldeles trött i ögat!

Ha en riktigt trevlig helg allihop!

Kram på er!

1 kommentar:

Åsa / Dolores sa...

Yummie! *Homerdreggel*
TH-stämplarna får gärna hälsa på när du hälsar på! :D
Kram / Dolores