fredag 2 juli 2010

“PÅ LANDET-WEEKEND DEL 2”



Kändes härligt att vakna upp på landet imorse och höra kossorna råma istället för skrikande måsar och ljudet från utryckningsfordon som man är van att vakna till hemma! Enda nackdelen är alla myggor, jag lär väl få en hel drös med myggbett innan jag kommer härifrån då myggorna älskar mig…

Idag har jag lekt lite med mina tags, färgat in med distresser i olika passande och fina färger, har upptäckt att dessa tags är väldigt tacksamma att skrynkla så att man får fram den där rustika, gamla & slitna looken!

Testade även att använda mig utav Tim Holtz bakgrundsstämplar på några tags och det blev riktigt snyggt faktiskt. Känns som om möjligheterna är oändliga med dom här tagsen, bara fantasin som sätter gränserna!

Nu ikväll låg jag o slöade i soffan och kollade på “Farsan” som jag lyckades hitta i Maritas något röriga dvd-samling, den hade sina ljusglimtar och man fick sig ett gott skratt här o där men är väl ingen film jag skulle rekommendera, är glad att jag aldrig gick och såg den på bio för det hade känts som slöseri med pengar tyvärr.

Nej nu är det dags för nattpromenix med vovvan sen ska det sovas, om det går i värmen!


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Inga kommentarer: