måndag 20 september 2010

INSPIRATIONEN BARA FLÖDAR !


Ja just nu har jag fått tillbaka pyssellusten, och jag hoppas verkligen att den kommit för att stanna denna gång!

Igår kväll satt jag vid pysselbordet med TV´n på och lyssnade / småkikade på valvakan vilken tyvärr slutade katastrofalt, 4 års helvete till för oss sjuka & fattiga… USCH rent ut sagt!

Hur som helst så lyckades jag iallafall knåpa ihop en LO under kvällens gång och även denna blev med inspiration utav min stora “idol” Camilla! Har du inte besökt hennes blogg så är det hög tid att du gör det NU! :)

Barn tänker inte på den tid som gått_detalj4Barn tänker inte på den tid som gått_detalj3 Barn tänker inte på den tid som gått

Barn tänker inte på den tid som gått_detalj2Barn tänker inte på den tid som gått_detalj1
Ja detta är alltså gårdagens verk, flickan på bilden är min kompis Johannas dotter och den tog jag förra året då vi var ute på Ekerö tillsammans.

Nej nu ska jag sätta mig o pyssla ännu mera! Vem vet, med lite tur så kanske det blir ännu ett inlägg lite senare ikväll!

Hej så länge!

1 kommentar:

Johanna sa...

Den blev jätte fint. Ska visa den för Anna, då bli hon säkert glad.
kram
Johanna