lördag 25 september 2010

♥ STILSTUDIE MED ALLAS VÅR GOA LAILA SÖDERSTRÖM ! ♥


Igår fick jag ett sms utav Laila på tidiga eftermiddagen med frågan om jag skulle hänga med in till Skapa Hobby då hon skulle åka dit och byta av Maria Ö. som behövde få åka hem o vila lite, och en eftermiddag med min favvotant Laila tackar man ju inte nej till i första taget så svaret var givet, klart jag följer med !!

Väl inne på Skapa så åt vi varsin sallad som jag gick o köpte, riktigt mumsigt!

När Laila ätit klart och Maria börjat plocka ihop sig för o gå hem så tittade Laila på henne med bedjande ögon och Maria hon fattade piken direkt hon, Laila ville ha massage!

Öm som tantan e i axlarna så var det ett härligt minspel som vi fick många goda skratt åt och tur var väl att jag hade kameran med mig så ni andra som inte var där också kan få se!

DSC_9162DSC_9163DSC_9164DSC_9165DSC_9166DSC_9167DSC_9168DSC_9170DSC_9171DSC_9173DSC_9175DSC_9176DSC_9177DSC_9178DSC_9181

Ja, som sagt hon är ju rätt så uttrycksfull vår kära Laila så jag kan tänka mig att även om ni inte var där igår så kan ni få er ett gott skratt tack vare mina bilder!

Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans! ♥

Inga kommentarer: