lördag 13 november 2010

EN LITEN “BARA FÖR ATT” GÅVA !


Idag går kreativiteten på högvarv här hemma och pyssellusten är på topp! Beror väl kanske på det gråa o trista vädret vi har utanför fönstret idag, blir ju lite extra mysigt att sitta o mysa bland alla grejjer då! Kände för att göra en altrad tändsticksask till mina goa grannar, så en sådan har det blivit!

DSC_9411DSC_9414

Mitt andra projekt är att göra dörrskyltar till alla underbara människor i teamet på Stora Sköndal där jag går på neurologisk rehabilitering för att få hjälp med min epilepsi.

Som det ser ut nu så är dörrarna bara helt vita så jag tyckte att dom skulle behöva piffas upp lite, först att bli färdig blev Mirja´s dörrskylt, den underbara neuropsykologen som nog faktiskt är min favorit i gänget, hon är helt fantastisk i sitt arbete med mig!

Mirja

Nä, nu är det dags att förflytta sig till pysselbordet igen så att jag får klart dom andra fem dörrskyltarna, har som mål att kunna ta dom med mig på måndag nämligen!

Ha en fortsatt trevlig lördag alla! ♥

1 kommentar:

Anna sa...

Vilka fina och snygga alster du gör vännen, som vanligt! :-)

Grannarna kommer att bli mycket glada över tändstickasken och teamet kommer att bli mycket glada och överraskade över namnskyltarna. :-)

Kram! <3