söndag 14 november 2010

GRATTIS PÅ FARS DAG MIN ÄLSKADE PAPPA !


Ja då var det fars dag igen då, jisses vad tiden går fort!

Till min stora lycka så hörde jag Peter Borossy på Lugna Favoriter berätta imorse att det även var ostkakans dag idag, min pappa ÄLSKAR ostkaka så där var ju problemet med present löst, ostkaka & vispgrädde fick han tillsammans med ett kort som jag snickrat ihop åt honom!
DSC_9426DSC_9430

Det är lika grått o trist ute idag som det var igår, men det är bara till fördel när man sitter o myser vid pysselbordet med lite tända värmeljus och tittar ut på höstrusket där utanför, lite x-tra mysfaktor sådär tycker jag allt!

Nu ska jag fortsätta med mitt lilla projekt med dörrskyltar till personalen på Stora Sköndal!

Hoppas du myser lika mycket som mig i höstmörkret! ♥

1 kommentar:

Åsa / Dolores sa...

Ostkakans dag?! Jag som älskar ostkaka, med blåbärssylt. Åh vad sugen jag blev nu då. :)
Kram / Dolores