söndag 2 oktober 2011

97 ALSTER KVAR TILL NÄSTA SHOPPINGTUR!


Igår var vi på besök hos min faster för att titta på hennes två små bedårande borderterriervalpar, Rosso & Vito, hur söta som helst!

Träffade även min yngsta kusin Alexandra som var hemma på besök vilket var väldigt trevligt! Ännu roligare är att hon blivit väldigt nyfiken på kortmakeri och det gör ju att vi har en stor anledning att träffas och det känns jättekul då hon är en jättego tjej!

Innan jag och pappa åkte dit fixade jag ihop en altrad tändsticksask för att ge min faster. Jag lyckades verkligen pricka rätt vad gäller färgerna, dels var det hennes favoritfärger men även så matchade dom perfekt med hennes tre ljuslyktor hon har ståendes på vardagsrumsbordet!

DSC_2410

Nu ska det fixas två askar till som ska ges bort imorgon!

Önskar alla en fortsatt mysig söndagskväll så här i höstmörkret!

Inga kommentarer: