lördag 1 oktober 2011

BESTÄLLNINGSKORT TILL EN 25-ÅRING !

Min granne Carro är en flitig beställare utav kort och det uppskattar jag verkligen!

Den här gången var det hennes kompis Mathildas tur att fylla år och Carro tyckte att det var extra roligt att kunna beställa kort utav mig eftersom hon vet att Mathilda tycker väldigt mycket om mina kort, och det gjorde ju det hela extra roligt för mig att få äran att göra hennes 25-års kort då också givetvis!

DSC_2140_3

Tänk att det redan är 1 oktober idag och vädret ute är strålande sol, knappt ett mål på himlen och 16.5°C i skuggan. Jag verkligen ÄLSKAR hösten jag, speciellt alla dess vackra färgsprakande färger på träd o buskar! Ska nog ta mig en tur med kameran idag och försöka få lite fina höstbilder!

Ha en fortsatt underbar dag allihop!

Inga kommentarer: