onsdag 19 september 2012

FÄRGLAGT UTAV GRYMMA ÅSA !

Idag har jag varit hela dagen lång hemma hos Åsa o hennes goa kissekatt Spencer på pysseldag!

Jag ägnade i princip hela dagen åt att skriva ut digistämplar då jag ej har någon laserskrivare själv, stämplade även upp ett gäng utav några av Åsa´s Kraftin’ Kimmie stämplar, alltid kul med nåt nytt som man själv inte har! Även smidigt att kunna bytlåna med varann!

Snälla Åsa hjälpte mig att färglägga en Kenny K stämpel då jag har en beställning på ett kort från en f.d kollega, hans son fyller snart år och är hårdrockare, vad kunde då passa bättre än denna stämpel??

hårdrockare_2

Tack  vare detta kan jag nu istället koncentrera mig på o få färdigt kortet åt honom vilket känns vääääldigt skönt!

 

Nää nu e re dags för sängen snart, godnatt alla ni som inte redan e duktiga o sover!

Inga kommentarer: