måndag 17 juni 2013

FÖRSTA JULKORTET KLART !

Sådär då var man igång med julkorten för i år då, känns riktigt bra måste jag säga med tanke på att jag förra året bara fick iväg ETT endaste julkort och det hade jag kvar sedan året innan, heja mej liksom!

Årets julkort kommer att bli små stafflikort i storleken 10 x 10 cm med lite olika utseende beroende på vilken die jag använder mig utav till själva kortstommen och så kommer jag givetvis variera papper, dekorationer mm!

julkort_nr_1_2013

Nu är målet att försöka få till ett julkort i veckan så att man har ett litet lager när det börjar bli dags att skicka dom!

1 kommentar:

Pernilla ~Pillan~ sa...

Oj, julkort redan! Jag har för mycket sand mellan tårna för att göra julkort än, hi hi

Roligt att du gillade tipset om washi-förvaringen! Jag själv älskar att läsa tips på olika förvaringar för våra älskade scrapsaker :-)
Sommarkram Pillan