fredag 7 juni 2013

SKATTEPENGAR E BRA SAKER !

Nu har jag fått leva så snålt den senaste tiden så nu när skattepengarna kom så tänkte jag som så att jag e banne mig värd att få shoppa loss riktigt ordentligt jag med för en gångs skull och då är det ju inte sååå svårt o gissa vad jag valde att lägga pengar på om inte ett gäng nya dies, jag ÄÄÄLSKAR dies och är helt av den åsikten att man absolut inte kan ha för många av dessa!!

Det blev helt enkelt en storbeställning från Scrapbruket på håll i er nu 14 st nya dies från Memory Box samt en kantstans från Martha Stewart!

dies_från_memory_boxMS_flourish_accent_edge_punch

Gissa om jag njöt när jag la denna beställning, det var en helt underbar känsla måste jag säga och känslan när man hämtade paketet idag och sen kom hem och fick rota igenom godislådan var helt klart värd pengarna!!

1 kommentar:

pojjo sa...

WOW :D jag älskar också dies så gissa om jag är avis :D