torsdag 1 december 2011

INSPIRATIONEN ÄR TEBAX !

Ja för så är det och alldeles lycklig är jag över det givetvis!

Och jag måste nog säga att jag tror att det kan bero en hel del på min nya medicin, Levaxin, jag börjat äta! Trots att jag bara ätit den i 2 veckor nu så tycker jag mig märka en viss skillnad på en del saker redan nu och det gör mig så otroligt glad!!

Häromdagen satt jag i pysselverksta'n och lekte lite med distresser på en vanlig vit tag och det är så himla kul att man kan förändra nåt så otroligt mycket med så små medel på så kort tid! Jag tror jag satt totalt kanske 40 min inkl. tiden då jag klurade på vad jag skulle hitta på och vips så blev denna fräcka tag till!

Jag har nu lyckats få tag i dom två hyllor jag ville ha till min älskade scraphörna så nu försöker jag bara komma på hur jag verkligen vill ha allt innan jag börjar sätta upp hyllor osv. men det ska nog bli bra till slut.

Det positiva med det hela är ju att man börjar rota runt bland alla grejjer nu när man håller på o möblerar om och då upptäcker man ju en hel massa prylar som man nästan glömt att man har!

Nää nu är det dags för lite sömn så man kan fortsätta att fixa o grejja imorrn bitti så det blir ordning o reda nån gång!

Inga kommentarer: