fredag 30 december 2011

WOOOW SÅ LÄCKERT !

Nu har jag kommit igång riktigt ordentligt med min älskade Vagabond för igår när jag o Johanna var på Slöjd-Detaljer så hade jag ju sån tur att dom hade dom plattorna jag saknade till den så nu är den helt komplett så jag kan köra alla sorters dies i den!

Så idag har jag lekt loss ordentligt, bl a så testade jag att ta lite tunnare kartong, tagit en superläcker tapet som ser ut som krokodilskinn i brunt som jag tejpat fast på kartongen med den suveräna Biltema-tejpen och därefter gick jag loss på mina fina Tim Holtz dies, se själva hur snyggt detta blev!

IMG_5034   IMG_5035

Imorgon bär det av till stan och Slöjd-Detaljer igen fast denna gången med mamma, ska bli riktigt skoj! Jag hann ju aldrig riktigt kolla runt i hela butiken sist jag var där så jag hoppas hinna kolla lite mer imorgon. Vem vet, det kanske får följa med ytterligare nån fin Timpan die imorrn! Ler med tungan ute

Ha en jättetrevlig helg allesammans!

Inga kommentarer: