fredag 16 december 2011

JULKORT O ÅTER JULKORT…

Ja det har ju blivit ett helt gäng nu kan man ju säga utan att överdriva, kommer väl snart drömma mardrömmar om dom!

Jag satt in i det sista med pappa’s julkort igår så han åkte och lämnade dom i sista minuten på posten i Fittja vid 19-tiden, mina egna däremot tog jag beslutet om att posta först på måndag så har jag helgen på mig för då slipper jag dels pressen på mig och jag kanske hinner få klart några till mot vad jag tänkt från början!

Jag har iallafall ett nytt tillskott till den färdiga skaran att visa upp för er!

IMG_4942

För den lycklige vars brevlåda detta kort landar i kan jag avslöja att det doftar alldeles ljuvligt av pepparkakor om det!

Nää, nu är det dags att krypa ner i sängen för o sova några timmar för imorrn kommer mamsegull och hämtar mig 8.30 och då bär det först av till Helénes Present och Papper i Hässelby och därefter till stan och Pyssloteket, det ska bli alldeles jättetrevligt med en hel dag bara mamma å jag!!

Ha en underbar helg och godnatt & sov så gott alla!

Inga kommentarer: