tisdag 9 oktober 2012

DAGS FÖR NÄSTA TEMAKORT !

Den här gången är det min privata snickare tillika fd. kollega Janne som varit i farten med en beställning igen, den här gång var det hans ena grabb som fyllde år och när jag fick veta att han gillar hårdrock så var ju idéen given, Kenny K–hårdrockaren såklart!!

DSC_6231_ram

Själva stämpelmotivet på detta kort har jag som ni kanske minns bloggat tidigare och jag fick ju hjälp utav min söta o underbara vän Åsa med att färglägga den, alla som sett den har sagt WOOOW så snyggt!!! Alla utom Åsa själv, hihi!

MATERIALLISTA:

Enfärgat papper: Svart papper taget ifrån block köpt på Lidl med färgade 270 grams papper, rött cardstock - Dotted Swiss.

Glitter foam: Köpt på Pyssloteket.

Dies: Spellbinders Labels Sixteen.

Stämplar: Hårdrockaren är en digitalstämpel ifrån Kenny K och textstämpeln kommer från Inkido.

Dekorationer: Bokstavsstickers och Thickers är båda köpta på Pyssloteket.

Övrigt: Hårdrockaren är färglagd med ProMarker’s.


1 kommentar:

Åsa / Dolores sa...

Haha, "alla utom Åsa själv"! Där slog du huvudet på spiken.
Fast det är snällt sagt av dig, tack. :)
Kram / Åsa