torsdag 4 oktober 2012

LEKER VIDARE MED MINA DIES !

Då har min kompis målaren varit i farten med ytterligare en beställning! Den här gången var det svärmor som fyllde år.

Hon hade precis som svärfar varit bonde tidigare i livet men jag kände att det var roligare att göra två olika kort så här fick det bli ett blommigt tema som jag tyckte passade en äldre dam som fyller 68 år.

DSC_6220

När Petri hade varit i Finland och levererat dom två korten han beställt utav mig så fick jag höra att ALLA på den gemensamma födelsedagsfesten hade tittat på sina egna kort köpta i butik, titta på mina handgjorda kort och undrat VART har du fått tag i dom där fina korten nånstans? Sånt blir man ju lite gla’ över att få höra!


Nu är det bara att fortsätta på nästa projekt i pysselverksta’n!

2 kommentarer:

Rosa A sa...

jättesnyggt kort! Läckert med spellisformen och härliga färger. Visst är det roligt att få respons på mottagandet av beställningskort!

Kram Rosa

Ann-Sofi sa...

Riktigt fint kort!