onsdag 24 oktober 2012

TACK FÖR DEN HÄR TIDEN !

Min senaste beställning var från pappa o gubbarna, tyvärr så ska Café Milano där dom brukar fika varje morgon säljas och därmed ska tyvärr servitrisen som jobbat där i många många år sluta…

Snälla som dom är dom här gubbarna så ville dom ge henne ett litet tack för den här tiden och då kom dom överens om att bl a beställa ett kort utav mig, det gjorde mig glad!

Vikningen jag valde till detta kort heter Center step card och är riktigt kul o göra! Sugen på o prova? Då hittar du mallen jag gick efter här!

DSC_6262

Jag fick veta att hon gillar vita blommor och jag blev riktigt nöjd med den lilla biten Washi Tape som fick agera köksgolv, blev kanonsnyggt!

Rubriken – “Tack för kaffet” var det pappa som kom på o den tyckte jag va klockren så den blev det!

Detta är mitt första kort med en egenfärglagd Kenny K stämpel och även om den är långt ifrån bra som jag brukar säga så är jag trots allt ganska nöjd med resultatet!

 

MATERIALLISTA:

Stämplar – Super Mom från Kenny K vilken är färglagd med ProMARKERS.

Mönstrat papperMaja Design’s serie “Ska vi ta en fika? – EN KOPP TE”

Dekos – Washi Tape från Panduro, rosor samt klara blingstenar från Pyssloteket.

 

Ha en mysig kväll i höstmörkret!

Inga kommentarer: