fredag 13 januari 2012

ÅRETS 2:A JULKORT !

Ja jag kör vidare med julkorten för o slippa stressen vid slutet av året och det känns hur bra som helst!


På detta kort har jag använt mig utav en bit blått Core'dinations cardstock som jag kört genom en embossingfolder med järneksblad, därefter har jag sandpapprat ytan för att få fram den ljusa ytan som gömmer sig under den synliga ytan.


Texten GOD JUL har jag stansat ut i blå glitterdekorfoam, som jag för övrigt köpt på Pyssloteket, med mitt Quickutzalfabet Teriyaki.


Snöflingorna har jag stansat ut med hjälp av två stansar i olika storlek och kantstansen kommer från Martha Stewart, även dessa köpta på Pyssloteket!


Nej kära vänner nu är det dags att läsa lite innan det ska sovas här!


Ha en riktigt underbar helg alla!>p>


- Posted using BlogPress from my iPhone


Inga kommentarer: