torsdag 19 januari 2012

GRATTIS MALIN 40 ÅR !!!

Idag är det en stor dag, jaaa iallafall om man heter Malin Tvedt för då fyller man 40 år dagen till ära!
STORT grattis vännen!

IMG_5381IMG_5388IMG_5387IMG_5384IMG_5385IMG_5386

Jag hoppas nu innerligt att du hinner hem o kika i din brevlåda innan du ser detta blogginlägg annars blir det ju liksom ingen överraskning, men detta var allt jag hade o blogga idag!

Den här dagen har inte varit någe vidare rolig alls, vaknade på tok för sent eftersom jag satt uppe till straxt efter kl.02.00 inatt, har haft värk mer eller mindre hela dagen och nu känner jag mig dessutom lite febrig…

Så nu är det jag som ska ta o göra natt här hemma och krypa ner i sängen och min gymtid kl.8-9 imorrn bitti, ja den får vi helt enkelt se hur det blir med!

Kram och godnatt allihop, hoppas ni mår bättre än mig!

1 kommentar:

Malin Tvedt sa...

Wow, nu hittade jag ditt inlägg, precis en vecka efter födelsedagen! Du vet ju redan hur överlycklig jag blev! ...och för alla andra som läser här kan jag avslöja att kortet är MINST lika snyggt i verkligheten som på Cathrine's bilder här i bloggen!
Tack igen, allra finaste du!
Stor kram,
/M