fredag 27 januari 2012

ÅTERKOMMER TILL UTEE !

För några dagar sedan så lovade jag i ett inlägg att visa lite mer vad kul man kan ha med UTEE pulver, här är bara en väldigt enkel men riktigt effektfull grej man kan göra.


Det enda jag faktiskt gjort med dessa fjärilar är att jag lagt dom med med ovansidan ner på min Watermarkdyna, petat med ett penselskaft på hela baksidan så att hela fjärilens framsida kommer i kontakt med dynan o blir kladdig, därefter ner i transparent UTEE pulver, värm och vips så har du en helt ny fjäril!

Passa dig lite bara för detta pulver blir väldigt varmt då det är tjockare än vanligt embossingpulver och därmed tar aningens längre tid på sig o torka men attans så skoj det är att leka med!

Mer om UTEE en annan dag!



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Linda sa...

Tack snälla för din gulliga kommentar, så glad jag blir! :)

Joinar den hör webplatsen, jag med. ;) Söta fjärilar!

Ha en trevlig kväll!
Kram