onsdag 25 januari 2012

METALLTEJP ÄR ROLIGA GREJER DET !

Efter att ha sett en tutorial på nätet idag där en tjej gjorde egna blommor med cardstock, metalltejp och tre storlekar av EK Success stans retroblomman bestämde jag mig för att stansa ut ett gäng sådana till min kära mor så hon kunde leka loss lite då hon inte har dessa än.

När jag var färdig med mitt mammaprojekt så hade jag lite bitar över och testade därför på kul om det kunde funka att stansa ut Martha Stewart's stora Monarch Butterfly och jomenvisst seee så läcker den blev!!


Tack vare både cardstock och metalltejp på varann så blev ju fjärilen skapligt formbar så jag tog ett penselskaft och rundade vingarna på den och tycker nog att det blev riktigt snyggt faktiskt!

Nu ska jag fortsätta o pyssla så att jag har nåt o visa er även imorgon, ses kanske då!

Kram på er allesammans!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: