onsdag 4 januari 2012

NU SKA DET BLI ORDNING PÅ TORPET !

Ja för så är det faktiskt, för jag har varit på IKEA och shoppat lite bra o ha grejjer.

Till scraprummet blev det 10 st Kassett CD-boxar som jag ska ha i mina nya hyllor jag investerat i på Blocket, hade sån himla tur o fick tag i precis likadana som dom jag redan har så att det blir enhetligt, sånt tycker vi om!

Kassett cd-box

Så nu blir det till att fixa o greja några dagar här framöver så att det verkligen blir som jag vill ha det, jag får prova mig fram tills jag blir riktigt nöjd!

Och jaaa, bilder kommer givetvis när jag är helt färdig!

Nu ska jag fixa o greja lite innan det är dags för “Jönssonligan får guldfeber" på TV kl.20.00!

Innan dess ska jag ju självklart kolla om jag kanske haft tur med mina 3 Lottorader och Joker som jag kör löpande, håll tummar å tår gott folk!

Ha en fortsatt trevlig onsdagskväll!

Inga kommentarer: